Let's go to Malawi - Reisverslagen van Tessa van Antwerpen - WaarBenJij.nu Let's go to Malawi - Reisverslagen van Tessa van Antwerpen - WaarBenJij.nu

Let's go to Malawi

In februari ga ik voor 4,5 maand stage lopen in het buitenland, vanuit de minor "Onderwijs in Internationaal Perspectief"!
Al mijn avonturen en ervaringen kan je hier terugvinden!

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2020

Abrupt einde van de minor in Malawi

09 Maart 2020

Bijna in de problemen met de politie

04 Maart 2020

Wanneer we vakantie hebben in Malawi

24 Februari 2020

Nieuwe indrukken en ervaringen

17 Februari 2020

Malawi, waar je je Westerse ego aan de kant moet z
Tessa

Voor de minor "Onderwijs in Internationaal Perspectief" ga ik voor 4,5 maand naar Malawi toe. Ik ben grotendeels van mijn minor in Embangweni te vinden, maar ga ook nog naar Lilongwe toe en reizen samen met Naomi! In Malawi ga ik onder andere lesgeven op scholen, workshops geven aan toekomstige docenten en wil ik mij meer gaan verdiepen in het land zelf. Ik hoop tijdens mijn reis een hoop nieuwe ervaringen op te doen en ook te leren!

Actief sinds 16 Jan. 2020
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 904

Voorgaande reizen:

10 Februari 2020 - 22 Juni 2020

Let's go to Malawi

Landen bezocht: